Radiant Carefree Plans

Η σωστή λειτουργία μιας εγκατάστασης φυσικού αερίου και η διασφάλιση της μέγιστης απόδοσης του συστήματος προϋποθέτει μια ποιοτική και συστηματική συντήρηση.

Εξασφαλίστε ηρεμία και ένα ζεστό σπίτι για τα επόμενα χρόνια με μία ξεκάθαρη-αξιόπιστη εγγύηση, στηριζόμενη σε απλούς κανόνες.

Θέλετε μήπως να κάνετε καταχώρηση εγγύησης;

Τα προγράμματα φροντίδας περιλαμβάνουν

  • Πλήρης επιθεώρηση ολόκληρης της δομής της καμινάδας, επιθεώρηση και όπου είναι απαραίτητο καθαρισμός του καυστήρα, του θαλάμου καύσης, τυχόν εγχυτήρων και εναλλάκτη θερμότητας, επιθεώρηση εξαρτημάτων ανάφλεξης, ιονιστή / σπινθηριστή και φλόγας.
  • Καθαρισμός και έλεγχος σωστής ροής και αποχέτευσης όξινων συμπυκνωμάτων.
  • Έλεγχος της συσκευής σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή για να διασφαλιστεί: η αποτελεσματική λειτουργία θέρμανσης / ζεστού νερού χρήσης και πως η πίεση λειτουργίας είναι σωστή, η αποτελεσματικότητα του καπναγωγού, ότι όλες οι απαιτήσεις εξαερισμού είναι σύμφωνα με τα τρέχοντα πρότυπα, η σωστή λειτουργία όλων των συσκευών ασφαλείας και ότι ο λέβητας είναι ασφαλής για συνεχή χρήση.
  • Ανάλυση καύσης και μέτρηση έναντι ανοχών που καθορίζονται από τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Έλεγχος αποτελεσματικής πίεσης στο δοχείο διαστολής.
  • Έλεγχος επισκευή ή αντικατάσταση θερμοστάτη χώρου (μόνο εργασία).
  • Έλεγχος στεγανότητας γραμμής αερίου.
  • Κλήση για βλάβη του λέβητα που οδηγεί σε απώλεια θέρμανσης και ζεστού νερού.

Επιπλέον υπηρεσίες με το Premium και το Elite

  • Premium +8 – Κλήση για βλάβη του λέβητα που οδηγεί σε απώλεια θέρμανσης και ζεστού νερού.
  • Premium +8 – Καθαρισμός εφόσον κριθεί απαραίτητο εσωτερικά του εναλλάκτη ζεστού νερού χρήσης.
  • Premium +8 – Έλεγχος αποτελεσματικής πίεσης στο δεύτερο δοχείο διαστολής εάν υπάρχει.
  • Premium +8 – Έλεγχος στεγανότητας όλων των συνδέσεων της γραμμής αερίου από το μετρητή έως τον λέβητα, και έκδοση πιστοποιητικού σύμφωνα με τις προβλεπόμενες από την Ε.Δ.Α διατάξεις.
  • Premium +8 – Οπτική επιθεώρηση οποιωνδήποτε άλλων συσκευών φυσικού αερίου (οικιακοί καταναλωτές).
  • Elite +10 – Δυναμικός χημικός καθαρισμός εγκατάστασης θέρμανσης και λέβητα εφόσον κριθεί απαραίτητο.

Τα προγράμματα δεν καλύπτουν

Οι κύριες εξαιρέσεις και μη διαθέσιμες υπηρεσίες:

  • Το σωλήνα αερίου που οδηγεί από τον μετρητή έως τον λέβητα.
  • Σωλήνες νερού, δεξαμενές, boiler εξωτερικά από τον λέβητα.
  • Ελαττωματικά καλοριφέρ.
  • Διαρροές οφειλόμενες από παλαιότητα η μη του δικτύου θέρμανσης ή ζεστού νερού χρήσης.
  • Εξαερώσεις.
  • Basic +5 – Πλήρωση νερού κατόπιν της παραπάνω συνθήκης.
  • Basic +5 – Το κόστος του αντιδιαβρωτικού υγρού εφόσον χρειαστεί.

Προγράμματα επέκτασης εγγύησης

Συγκρίνετε τα προγράμματα τεχνικής υποστήριξης και επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Basic +5

65,00/ έτος

+ Φ.Π.Α.

Η υπηρεσία παρατείνει τη διάρκεια της νομικής εγγύησης 2 ετών σε σύνολο 7 έτη από την αγορά του λέβητα συμπύκνωσης.

  • Υπενθύμιση service λέβητα
  • Ετήσια συντήρηση λέβητα
  • Έλεγχοι ασφάλειας καυσαερίων και εξαερισμού
  • Ανάλυση καύσης και ρύθμιση
  • Τηλεφωνικές κλήσεις έκτακτης ανάγκης (Δευτ. – Σάβ. 09:00-19:00 / έως 4 κλήσεις ετησίως )
  • Έκτακτη επισκευή – δωρεάν ανταλλακτικά
  • Άμεση επέμβαση (εντός 24 ωρών)
  • Έλεγχος σωστής στήριξης λέβητα και γραμμής αερίου
  • Έλεγχος ποιότητας νερού και σωστής συγκέντρωσης αντιδιαβρωτικού υγρού (περιλαμβάνει μόνο εργασία)
  • Καθαρισμός μαγνητικού φίλτρου
  • Έλεγχος χειριστηρίων ελέγχου λέβητα – θερμοστάτη χώρου
  • Οπτική επιθεώρηση άλλων συσκευών φυσικού αερίου (οικιακοί καταναλωτές)
  • Κάλυψη αστικής ευθύνης (AXA)

Premium +8

95,00/ έτος

+ Φ.Π.Α.

Η υπηρεσία παρατείνει τη διάρκεια της νομικής εγγύησης 2 ετών σε σύνολο 10 έτη από την αγορά του λέβητα συμπύκνωσης.

Το πρόγραμμα προσφέρει όλες τις υπηρεσίες του Basic +5 με επιπλέον:

  • Τηλεφωνικές κλήσεις έκτακτης ανάγκης (Δευτ. – Κυρ. (24ώρες) /Απεριόριστες
  • Άμεση επέμβαση (εντός 8 ωρών)
  • Έλεγχος στεγανότητας γραμμής αερίου (περιλαμβάνει το απαιτούμενο πιστοποιητικό)
  • Έλεγχος ποιότητας νερού και σωστής συγκέντρωσης αντιδιαβρωτικού υγρού
  • Χημικός καθαρισμός εναλλάκτη Ζ.Ν.Χ.
  • Πλήρωση νερού στο δίκτυο
  • Έλεγχος σε καλοριφέρ και διακόπτες (όχι αντικατάσταση)
  • Bonus απόσυρσης (με την παρέλευση της χρονικής περιόδου της εγγυήσεως)

Elite +10

135,00/ έτος

+ Φ.Π.Α.

Η υπηρεσία παρατείνει τη διάρκεια της νομικής εγγύησης 2 ετών σε σύνολο 12 έτη από την αγορά του λέβητα συμπύκνωσης.

Το πρόγραμμα προσφέρει όλες τις υπηρεσίες του Basic+5 και του Premium+8 με επιπλέον:

  • Τηλεφωνικές κλήσεις έκτακτης ανάγκης (Δευτ. – Κυρ. (24ώρες) / Απεριόριστες)
  • Άμεση επέμβαση (εντός 4 ωρών)
  • Δυναμικός χημικός καθαρισμός εγκατάστασης θέρμανσης

Θα χρειαστεί να συνδεθείτε πρώτα για να προχωρήσετε με την επέκταση εγγύησης

Σύνδεση / Εγγραφή

Όροι και προϋποθέσεις εμπορικής εγγύησης

Διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις των προγραμμάτων Radiant Carefree Plans.

Η υπηρεσία παρατείνει τη διάρκεια της συμβατικής εγγύησης δύο (2) ετών, από την αγορά του λέβητα, έως και επιπλέον:

  • πέντε (5) έτη, σύνολο επτά (7) με το πρόγραμμα Basic
  • οκτώ (8) έτη, σύνολο δέκα (10) με το πρόγραμμα Premium
  • δέκα (10) έτη, σύνολο δώδεκα (12) με το πρόγραμμα Elite

Η υπηρεσία προορίζεται για όλους τους πελάτες που εντός δώδεκα (12) μηνών από την ηλεκτρονική καταχώρηση της εγγύησης λέβητα, καταβάλουν το τέλος ενεργοποίησης της εγγύησης και υπογράψουν ένα από τα προγράμματα συντήρησης RADIANT CAREFREE PLANS με ένα συνεργάτη Elite Installer. Αυτή η συνδρομή (κόστος ετήσιας υποχρεωτικής συντήρησης) είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη των τύπων επέκτασης εγγύησης.

Η επέκταση εγγύησης ισχύει για όλους τους λέβητες συμπύκνωσης με ονομαστική ισχύ κάτω των 35kW.

Η εμπορική επέκταση εγγύησης παρέχεται από τον πωλητή (αποκλειστικό εμπορικό αντιπρόσωπο), επιπλέον της νομικής εγγύησης, και αφορά επισκευή προϊόντος σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής εγγύησης, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή. Ο καταναλωτής απευθύνεται στον αρμόδιο επαγγελματία τεχνικό εγκατάστασης (συντηρητή) για την τήρηση της εγγύησης.

  • Για επίτοιχες μονάδες θέρμανσης και παραγωγής Ζεστού Νερού Χρήσης έως και 34kw με την επωνυμία RADIANT της εταιρείας EliteTherm νόμιμου εμπορικού αντιπροσώπου Β. ΕΛΛΑΔΟΣ, συνοδευόμενες με σχετικό παραστατικό αγοράς και αντίστοιχο σειριακό αριθμό.
  • Για εγκατάσταση που έγινε με βάση το τεχνικό εγχειρίδιο και τις οδηγίες του κατασκευαστή χωρίς να έχει γίνει καμία τροποποίηση σε εξαρτήματα του λέβητα ή στην συνδεσμολογία του.
  • Για εγκατάσταση που πλύθηκε, ελέγχθηκε και συντηρήθηκε με χημικά καθαριστικά του Ιταλικού οίκου GEL Hydrotechnology. Η τοποθέτηση ειδικού μαγνητικού φίλτρου όπως: GEL Mag Filter / Turbo Mag πρέπει να θεωρείται απαραίτητη γιατί λειτουργεί ταυτόχρονα ως μέρος της αναβάθμισης όλου του θερμοϋδραυλικού συστήματος για την προστασία του λέβητα από την είσοδο ιζημάτων.
  • Η πρώτη έναυση του προϊόντος πρέπει να έχει πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και εγκατάστασης του κατασκευαστή, να έχει συμπληρωθεί το φύλλο ελέγχου και ρύθμισης και να συντηρείται ετησίως από εγκεκριμένο συνεργάτη της EliteTherm ή από πιστοποιημένο κατάλληλης ειδικότητας επαγγελματία. Η υπηρεσία (συντήρηση) μπορεί να γίνει μέχρι 30 ημέρες πριν ή μετά την αρχική εγκατάσταση του λέβητα χωρίς να ακυρωθεί η εγγύηση.
  • Όταν το έντυπο εγγύησης έχει συμπληρωθεί πλήρως από τον αρμόδιο επαγγελματία που πραγματοποίησε την αρχική έναυση και έχει αποστείλει ηλεκτρονικά στην EliteTherm εντός 30 ημερών από την ημερομηνία “εκκίνησης της συσκευής”.
  • Για χρονικό διάστημα ίσο με το πρόγραμμα της επιλογής του πελάτη, όλα τα μέρη του επίτοιχου λέβητα, εφόσον χρησιμοποιούνται χημικά καθαριστικά GEL Long Life, μαγνητικά φίλτρα GEL Mag Filter / Turbo Mag για την επεξεργασία του κυκλώματος θέρμανσης, και μαγνητικό φίλτρο TITAN ή δοσομετρικών αντλιών πολυφοσφορικών αλάτων GEL Zerocal για την αντιμετώπιση του ανθρακικού ασβεστίου (άλατα) και την επεξεργασία του κυκλώματος ζεστού νερού χρήσης, με την παροχή δωρεάν ανταλλακτικών για την αποκατάσταση της βλάβης του λέβητα και σε καμία περίπτωση την αντικατάστασή του.
  • Διατηρήσετε την εγγύηση του λέβητα έγκυρη και αποφύγετε δαπανηρές επισκευές στο μέλλον. Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις, θα πρέπει πάντα να τους διαβάζετε προσεκτικά κατά την αγορά σας.
  • Βλάβες λεβήτων που δεν εγκαταστάθηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και δεν ρυθμίστηκαν από τεχνικούς κατάλληλης ειδικότητας. Ειδικότερα, δεν καλύπτονται βλάβες προερχόμενες από ακατάλληλη ηλεκτρολογική και υδραυλική εγκατάσταση, από διαταραχές αερίου – ηλεκτρικού – υδραυλικού δικτύου και από ακραίες ατμοσφαιρικές – κλιματολογικές συνθήκες, για το σκοπό αυτό θα πρέπει να λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα ενδεικνυόμενα μέτρα.
  • Βλάβες λεβήτων σε εγκαταστάσεις που δεν πλύθηκαν με χημικά καθαριστικά GEL Long Life πριν την πρώτη έναυση, δεν τοποθετήθηκε αντιδιαβρωτικό υγρό GEL Long Life 100 ή Long Life 100 COMBI / 100 COMBI POCKET και δεν έγινε ετήσιος έλεγχος – συντήρηση του υδραυλικού δικτύου με έλεγχο σωστής συγκέντρωσης αντιδιαβρωτικού υγρού σύμφωνα με το πρότυπο BS7593: 1992.
  • Βλάβες προκαλούμενες από επικαθήσεις αλάτων – νερό υψηλής σκληρότητας προκαλώντας διάβρωση.
  • Βλάβες εγκαταστάσεων ασύμβατων ως προς τη χρήση των προϊόντων βάση των τεχνικών τους προδιαγραφών (π.χ. τοποθέτηση αυτόματου πληρώσεως ή έλλειψη πρόσθετου δοχείου διαστολής βάση του υπολογιζόμενου όγκου νερού της εγκατάστασης).
  • Αποζημιώσεις πάσης φύσεως επακόλουθων ζημιών π.χ. φθορά κατά την απόρριψη όξινων συμπυκνωμάτων σε μάρμαρα ή πλακάκια από την μη ουδετεροποίηση τους.
  • Το κόστος της ετήσιας συντήρησης του λέβητα, και του ελέγχου ποιότητας νερού.
  • Οποιαδήποτε εργασία επισκευής μετά το δεύτερο χρόνο λειτουργίας του λέβητα. Εξαιρούνται τα προγράμματα (συμβάσεις) τεχνικής υποστήριξης και φροντίδας, Premium Care και Elite Care.
  • Τυχόν μη εξουσιοδοτημένες προσαρμογές που γίνονται στο προϊόν από τρίτους μη εγκεκριμένους και πιστοποιημένους τεχνικούς.
  • Εργασίες όπως, πλήρωση νερού στην εγκατάσταση και επαναφορά του προϊόντος σε κατάσταση λειτουργίας (RESET), διαρροή από υπερβολική πίεση νερού του συστήματος από λάθος του χρήστη, απόψυξη παγωμένων σωληνώσεων, απόψυξη παγωμένων συμπυκνωμάτων, για οδηγίες σχετικά με την εκτέλεση εργασιών αυτοεξυπηρέτησης, επισκεφθείτε την υποστήριξη ή εναλλακτικά τηλεφωνήστε στον τεχνικό σας. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις συμβάσεων με αντίστοιχη κάλυψη στο πρόγραμμα τεχνικής υποστήριξης Premium Care και Elite Care.
  • Οποιεσδήποτε ζημιές, είτε τυχαίες είτε αμέλειες, κακόβουλες ή άλλες.
  • Κλοπή ή απόπειρα κλοπής.
  • Οποιαδήποτε βλάβη στο οικιακό σύστημα ή βλάβη στο σύστημα θέρμανσης στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο λέβητας.
  • Οποιαδήποτε άλλα έξοδα ή δαπάνες που προκαλούνται ή προκύπτουν ως αποτέλεσμα επισκευής.
  • Όπου ο κατάλογος ελέγχου δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά.

Η εγγύηση σας παρέχεται από την EliteTherm αν ο λέβητας σας παρουσιάσει βλάβη, επικοινωνήστε με τον αρχικό σας εγκαταστάτη, εναλλακτικά επικοινωνήστε με την τεχνική υπηρεσία της εταιρίας ή επισκεφθείτε την υποστήριξη.

Το προϊόν πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο σε οικιακό (εντός οικίας η οποιοδήποτε άλλου επαγγελματικού χώρου) ή σε εξωτερικό χώρο λαμβάνοντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της συσκευής κατά του παγετού και των συνηθισμένων δυσμενών συνθηκών όπως, ατμοσφαιρική ρύπανση, βροχή, χιόνι, αέρας, ήλιος, φαινόμενα που μπορούν να επηρεάσουν την λειτουργία και να επιφέρουν μειωμένη απόδοση στην συσκευή.

Το προϊόν πρέπει να συντηρείται σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή και να συντηρείται ετησίως, από εγκεκριμένο συνεργάτη της EliteTherm ή από πιστοποιημένο κατάλληλης ειδικότητας επαγγελματία. Ενδέχεται να απαιτείται απόδειξη συντήρησης (φύλλο ελέγχου) για την επικύρωση μιας εγγύησης.

Ο λέβητας, τα χειριστήρια και τα συστήματα καπναγωγών πρέπει να εγκατασταθούν σε πλήρη συμφωνία με το παρεχόμενο εγχειρίδιο εγκατάστασης καθώς και με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς ελέγχου κτιρίων, τους τοπικούς κανονισμούς και τον τερματισμό του καπναγωγού επιτρέποντας την πλήρη διασπορά των καπναερίων μη προκαλώντας οχλήσεις.

Η EliteTherm έχει εξασφαλίσει με το δίκτυο εγκεκριμένων μηχανικών και επαγγελματιών εκπαιδευμένων συνεργατών, διάφορους τύπους εγγύησης προκειμένου να διασφαλίσει την αποτελεσματική λειτουργία της συσκευής και την ασφάλεια του καταναλωτή πως ο λέβητας θα έχει συνεχή τεχνική υποστήριξη μέσω των ειδικά διαμορφωμένων προγραμμάτων φροντίδας του λέβητα 1) Basic Care, 2) Premium Care, 3) Elite Care.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης οποιοδήποτε εξάρτημα-ανταλλακτικό αποδεικνύεται ελαττωματικό, θα επισκευάζεται ή θα αντικαθίσταται χωρίς υλικές και εργασιακές χρεώσεις, (ανάλογα με τον τύπο συμβολαίου συντήρησης που επιλέχθηκε) υπό την προϋπόθεση ότι έχουμε εξουσιοδοτήσει ή πραγματοποιήσει την επισκευή ή αντικατάσταση, και σε καμία περίπτωση την αντικατάσταση του λέβητα.

Δεν θα δεχτούμε ούτε θα αποζημιώσουμε το κόστος οποιουδήποτε τρίτου που αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε εργασία στο προϊόν, εκτός εάν έχουμε εγκρίνει τέτοια εργασία πριν από την εκτέλεση του.

Η αντικατάσταση ελαττωματικών εξαρτημάτων λεβήτων αερίου, όταν οι συνθήκες εμπίπτουν στους όρους εγγυήσεως, γίνεται αποκλειστικά και μόνο από επαγγελματίες τεχνικούς κατάλληλης ειδικότητας με υποχρεωτική την παράδοση του αντικατασταθέντος ιδίου εξαρτήματος. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα θεωρηθεί αγορά και θα επιβαρυνθεί την αξία του.

Εάν η υπηρεσία δεν πραγματοποιείται από την εξυπηρέτηση Πελατών της Elitetherm με το δίκτυο εγκεκριμένων και πιστοποιημένων συνεργατών, πρέπει να μας δώσετε απόδειξη εξυπηρέτησης από αντίστοιχο πιστοποιημένο συντηρητή.

Η περίοδος εγγύησης δεν θα παραταθεί ακόμη και αν επισκευάσουμε ή αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν ή ανταλλακτικό.

Οποιαδήποτε αξίωση υποβάλλεται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτής της εγγύησης πρέπει να υποβάλλεται εντός της περιόδου εγγύησης.

Πρέπει να συμμορφώνεστε με τους όρους και τις προϋποθέσεις, καθώς επίσης και με τα προγραμματισμένα ραντεβού ελέγχου από το δίκτυο εγκεκριμένων τεχνικών Radiant “Elite installers”.

Ο λέβητας πρέπει να συντηρείται κάθε χρόνο σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Η υπηρεσία πρέπει να διεξάγεται από έναν πιστοποιημένο και αδειοδοτημένο εγκαταστάτη. Η υπηρεσία (συντήρηση) μπορεί να γίνει μέχρι 30 ημέρες πριν ή μετά την αρχική επέτειο του εγκατεστημένου λέβητα χωρίς να ακυρωθεί η εγγύηση.

Τα τιμολόγια για τη συμμετοχή και την επισκευή αυτής της συσκευής από τρίτους δεν θα γίνονται αποδεκτά από την Elitetherm για πληρωμή εφόσον δεν έχει προηγηθεί αντίστοιχη συνεννόηση.

Εάν ο λέβητας βρίσκεται σε σημείο μη προσβάσιμο, πρέπει να υπάρχει αρκετός χώρος για να λειτουργήσει ο τεχνικός (η ελάχιστη περιοχή όπως ορίζεται στις οδηγίες εγκατάστασης). Δεν θα δεχθούμε την ευθύνη για την αφαίρεση ντουλαπιών, μονάδων κουζίνας, διακοσμητικών αντικειμένων και ούτω καθεξής για να αποκτήσουμε πρόσβαση για επισκευές.

Εάν οποιαδήποτε βλάβη προκαλείται από μολυσμένο νερό στο σύστημα ή από απουσία αναστολέα διάβρωσης, σύμφωνα με το πρότυπο BS7593: 1992), η επίσκεψη μηχανικού καθίσταται απαιτητή.

Οποιαδήποτε προβλήματα προκαλούνται από ανεπαρκή παροχή υπηρεσιών όπως η ηλεκτρική ενέργεια, το φυσικό αέριο ή την παροχή νερού στην ιδιοκτησία.

Όταν έχουν χρησιμοποιηθεί άλλα εκτός από τα γνήσια ανταλλακτικά RADIANT.

Η EliteTherm συνιστά να ελέγχετε και να συντηρείτε το λέβητα σας ετησίως όπως απαιτείται για να βεβαιωθείτε ότι ο λέβητας σας λειτουργεί ομαλά και με ασφάλεια, παρέχοντας την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία που αξίζετε.

Ο εγκαταστάτης σας μπορεί να παρέχει πρόσθετα «συμβόλαια υπηρεσιών» για να καλύψει αυτές τις πολύ σημαντικές λειτουργίες υπηρεσίας ως συμπλήρωμα του Προγράμματος Επέκτασης Εγγύησης Radiant Carefree Plans.

Τα συγκεκριμένα προγράμματα Radiant Carefree Plans αφορούν έλεγχο – συντήρηση συσκευών φυσικού αερίου.

Για συσκευές που λειτουργούν με υγραέριο LPG ισχύουν τα παραπάνω και επιπλέον εφαρμογή όλων των νομίμων διατάξεων που προβλέπονται σχετικά με την ασφαλή και αποτελεσματική λειτουργία των συσκευών.

Σημειώνεται ότι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει οι χρήστες να παρεμβαίνουν στο σύστημα του φυσικού αερίου ή υγραερίου, ακόμη και εάν πρόκειται για επιδιορθώσεις οι οποίες ενδεχομένως να φαίνονται «εύκολες». Κάθε είδους παρέμβαση ή έλεγχος πρέπει να γίνεται είτε από τον εγκαταστάτη του συστήματος είτε από εξειδικευμένους και αδειοδοτημένους τεχνικούς.

Με τη σωστή συντήρηση των εσωτερικών εγκαταστάσεων, εκτός από ασφάλεια, εξασφαλίζεται και η βελτίωση της απόδοσης και κατ’ επέκταση εξοικονόμηση ενέργειας.